Keresőoptimalizálás (SEO)

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív
 

Miért fontos a keresőoptimalizálás?

 

Ma már a vásárlások közel 85-90%-a az interneten online kereséssel kezdődik.

Hozzávetőlegesen több, mint 15,5 milliárd keresés történik naponta a világon, a 2021-es évben.

Az online bonyolított forgalom több, mint 80%-a most már a keresőoldalakon keresztül generálódik.

 

Hogyan is kezdjek bele a keresőoptimalizálásba?

A fenti rövid statisztika alapján megállapítható, hogy a keresőoldalak által generált forgalom hatalmas méreteket öltött az elmúlt évek során, és ez évről-évre növekvő tendenciát mutat. Így Önnek is kifejezetten figyelmébe ajánljuk, hogy weboldalának keresőoptimalizáltságára kiemelt hangsúlyt fektessen – és ezáltal növekvő weboldal látogatottságot, ennek eredményeképpen pedig növekvő forgalmat tud generálni vállalkozásának. Összességében a keresőoptimalizálás, ha jól működik az Ön weboldala, webáruháza esetében, akkor hatalmas üzleti előnyt jelenthet Önnek, a konkurenseivel szemben. Ennek menedzselésében tudunk Önnek hatékony segítséget adni.

 

Kérjen tőlünk segítséget még Ma!

 

 De kezdésnek ismerje meg egy kicsit, miről is beszélünk

 

Ismerje meg miről szól a keresőoptimalizálás

 

A kereső optimalizálás helye az online marketing egészében

A keresőoptimalizálás az online marketing területén belül a Search Engine Marketing (SEM) egyik fontos eleme. Ezen belül pedig az organikus keresést boncolgatjuk, hogy jobban megértse a kereső optiomalizálás jelenléte hogyan tud hatni az Ön weboldalának, vagy webáruházának bevételt termelő működéséhez.

 

 

De hogyan tudják többen megtalálni a weboldalamat?

Ebben van fontos szerepe a keresőoptimalizált weboldalnak, vagy a keresőoptimalizált webáruháznak. Ennek egyik része az organikus keresési mechanizmus.

Röviden a teljesség igénye nélkül, az egyik legfontosabb tényező, hogy az Ön weboldalán egy adott tartalmi oldal a releváns tartalom elérése érdekében (pl. ruházati nagykereskedelemről szól a weboldal) releváns szöveggel legyen megfogalmazva, illetve a menüstruktúra, valamint a kiegészítő dizájn elemek is a megfelelő optimalizálással legyenek ellátva, azaz a kapcsolódó oldal szövegezésének a ruházati nagykereskedelemről kell szólnia a megfelelő keresőoptimalizálási technikák alkalmazásával.

Ennek elérése érdekében a legalapvetőbb, hogy a megfelelő kulcsszavak szerepeljenek a tartalmi szövegezésben, a releváns tartalmi oldal URL címe szintén tartalmaznia kell a megfelelő kulcszó összetételt, illetve a releváns kulcsszavak legyenek hozzáadva a weboldal címéhez (Site Title), a meta leírásokhoz (Meta Description), a fejlécekhez (H1, H2, H3, stb) és a weboldal tartalmához, azaz szövegtörzséhez. Amikor az az internetes keresők kereső robotjai (kereső botok - search bots) feltérképezik az Ön weboldalát, kulcsszavakat keresnek a tartalom témájának megfelelő azonosításra.

A fenti deklaráció így segít megjeleníteni az Ön weboldalát a releváns keresési eredmények között. Minél előrébb helyezkedik el az Ön weboldala a keresés találati eredmény listáján, annál nagyobb a valószínűsége a weboldalára látogatók számának megugrására, növekedésére, és ezáltal nagyobb kapcsolatfelvétel elérésére, valamint webáruházak esetében a vásárlásra.

 

 

De mi is az a organikus keresés?

Ön is valószínűleg nagyon sokszor szembesül azzal, hogy adva van egy problémája, amire az ember általában különböző eszközök segítségével próbálja megtalálni a megfelelő megoldást. Persze ez nem csak problémák esetében van így, hanem a szükségletek, igények kielégítésével is. Bár a problémák, a szükségletek, és igények között elég szoros kapocs és összefüggés van. Csak nézőpont kérdése, hogy ki hogyan értelmezi ezeket. Tehát elmondható, hogy ez a 2 fő indok, amikor egy átlag ember az interneten a keresőkhöz fordul (hazánkban ez általában a Google keresője). Tehát ezen esetben is OK-OKOZATI összefüggésről beszélünk. Lássunk néhány példát a problémák és szükségletek témakörében, hogyan is épül fel az organikus keresés alkalmazása?!

 

Problémák: gumidefekt javítás, porszívó porzsák csere, zárlakatost keresek.

A példa problémák felsorolása csak ízelítő, lehetne még a végtelenségig folytatni, de itt most nem ez a cél. A problémák megnevezésénél észrevehető az Ön számára is, hogy ezek a problmákra keresett megoldások eseteinek kulcsszavai.

 

De mik azok a  kulcsszavak? 

Erről egy picit lentebb esik szó, de haladjunk tovább. Általánosságban elmondható, hogy ha problémánk van, akkor nem litániát írunk az internetes keresőbe, pl. "....az autóm gumidefektet kapott, ki foglalkozik a javításával?..." 

Inkább jellemző, hogy azonnal agyunk átkapcsol megoldásra fókuszáló üzemmódba, így aztán már a konkrét megoldásra próbálunk azzal rávilágítani a keresőbe beírt kereső kulcsszavakkal, hogy van egy problémánk és megoldást keresünk rá. Ezt gondolom Ön is érti?! Rendben, akkor lépjünk tovább!

 

Szükségletek, igények: 10x10-es zártszelvényt keresek, aranygaluska receptjét keresem, régi dísztárgyakat vennék, és így tovább.

 

Tehát legyen szó akár problémákról, akár igényekről, valamilyen szükséglet kielégítéséről, elmondható, hogy a internetes keresőkhöz fordulván már megpróbálunk a konkrét problémára, vagy szükségletre általunk vélt kulcsszóval rákeresni, bízva abban, hogy találunk megoldást. Ez így rendben is van, hiszen Ön is vélhetően így cselekszik.

 

Elérkezett az, hogy rávilágítsunk az organikus keresés lényegére, működésére. Ehhez kattintson az alábbi gombra, hogy a további részleteket megismerhesse.

 

 keresooptimalizalas reszletek megismerese

 

 


De mi is az a keresőoptimalizálás?

A keresőoptimalizálás röviden megfogalmazva (angolul: Search Engine Optimization, azaz SEO) a különböző weboldalak, webáruházak internetes kereső rendszerekben való organikus megjelenésének menedzselése. Tehát egyfajta folyamattal kell számolni, amit időbeni rendszerességgel, ellenőrizni, módosítani, javítani szükséges. Mivel a keresőoptimalizálás egy nagyon összetett folyamatnak az egysége, kvázi eredménye, ezt érdemes szakemberrel végeztetni. Ellenkező esetben szinte borítékolt a kudarc.

 

Igényelje tőlünk weboldala, webáruháza részére a keresőoptimalizálási szolgáltatásunkat


Ha szeretné megismerni díjainkat, akkor kattintson ide, válassza ki az Önnek megfelelő díjcsomagot, vagy amennyiben nem biztos abban, hogy melyik szolgáltatási csomag megfelelő Önnek, úgy kérjen tőlünk díjmentesen árajánlatot ide kattintva

 

Hogyan működik a keresőoptimalizálás?


A keresőoptimalizálásnak alapvetően 3 fő területe van: 1., Technikai optimalizáció, 2., Tartalmi optimalizálás, 3., Linképítés. Azok a weboldalak, illetve webáruházak tudnak a legjobban teljesíteni például a Google találati listájában, amelyek a felsorolt 3 kategóriában jobb eredményekkel rendelkeznek, mint a versenytársaik.

A keresőoptimalizálásnak kiemelt szerepe, hogy az elvárt üzleti eredmény (bevétel növekedés) érdekében kisebb, nagyobb optimalizációs módosításokat kell végrehajtani a weboldalon, illetve webáruházon. Egyenként nézve ezek a keresőoptimalzálást módosító tényezők kisebb javításoknak tűnhetnek, de ez nem mindig van így, ennél jóval összetettebb a folyamat. Azonban tobábbi optimalizálást segítő eszközökkel együtt érzékelhető hatást gyakorolhatnak a weboldalon, illetve webáruházon tapasztalható felhasználói élményre, mind pedig a weboldal organikus keresési eredmények alapján elért teljesítményére. 

 

Organikus keresés és a fizetett hírdetések (pl. Google Adwords)


Keresőoptimalizálás alkalmazása során elsődleges célunk, hogy az organikus keresési módszert alkalmazzuk, főleg abban az esetben, ha Önnek esetleg kisebb költségvetése van az online reklámhírdetési költségekre. Minden esetben javasolt az organikus keresés eredményességének elérése, azaz ennek érdekében a hatékony kereső rendszerek motorjainak alkalmazása a szükséges optimalizálás elvégzése, azaz forduljon hozzánk bizalommal és vegye igénybe szolgáltatásunkat.

 


 
Hajas Mihály | ECOfield.hu

Mit is jelent röviden a keresőoptimalizálás?

A keresőoptimalizálás röviden megfogalmazva (angolul: Search Engine Optimization, azaz SEO) a különböző weboldalak, webáruházak internetes kereső rendszerekben való organikus megjelenésének menedzselése. Tehát egyfajta folyamattal kell számolni, amit időbeni rendszerességgel, ellenőrizni, módosítani, javítani szükséges. Mivel a keresőoptimalizálás egy nagyon összetett folyamatnak az egysége, kvázi eredménye, ezt érdemes szakemberrel végeztetni. Ellenkező esetben szinte borítékolt a kudarc.

Hajas Mihály

ECOfield TECH fejlesztője

 

© 2022. Minden jog fenntartva. Üzemeltető: ECOfield TECH
Weboldalunk, az ecofield.hu többféle HTTP sütit (cookie-t) és szolgáltatást használ, hogy biztosíthassuk az Ön számára a weboldal teljes funkcionalitását, illetve informatívvá és felhasználóbaráttá tehessük weboldalunkat. Számunkra fontos, hogy Ön könnyen böngészhesse a weboldalunkat és ezért nagy hangsúlyt fektetünk a folyamatos továbbfejlesztésre is. Adatvédelmi irányelveink tájékoztatónkban megtalálja, hogyan gondoskodunk az Ön adatai védelméről.