Az ECOfield.hu weboldalunkon rendelhető termékek és szolgáltatások díjait többféle módon is kifizetheti, így összegyűjtöttük az ezzel kapcsolatos legfontosabb tudnivalókat.

Fizetési feltételek és lehetőségek

 

A díjfizetés menete


A megrendelés során Önnek lehetősége van választani, hogy melyik fizetési módot szeretné igényelni, ez a paraméter később is akár módosítható. A megrendelés leadása után egy díjbekérőt (proforma számla) állítunk ki a megrendelt termékek, szolgáltatások részleteivel és a fizetendő összeggel. A díjbekérő a rendelés után azonnal elérhető az online ügyfélkapuból, valamint az Ön részére a megadott e-mail címre is kiküldésre kerül. Online fizetésimód választása esetén (PayPal) a kifizetés az ügyfélkapuból megnyitott díjbekérőn szereplő fizetési linkre vagy gombra kattintva indítható el. A banki átutalás kiválasztása esetén a díjbekérőn feltüntetett bankszámlaszámra utalással teljesíthető a kifizetés. A kifizetések teljesítésekor minden esetben tüntesse fel a díjbekérő azonosítószámát.

 

Díjfizetési ciklusok

Szolgáltatásaink esetében, amennyiben Ön előfizetési szolgáltatást rendel, ahol havi rendszerességgel fizeti a havidíjat, ott a számlázás havi rész arányossággal történik, valamint a következő teljes hómap kerül kiszámlázásra. Ez azt jelenti, hogy megrendeléskor a megrendelés dátumától a megrendelés tárgyhavának utolsó napjáig, illetve a következő hónap teljes időszaka kerül kiszámlázásra. A 3. hónaptól számítva már havi rendszerességgel kell Önnek a rendszeres havidíjat fizetnie. Ugyanez az elszámolási mechanizmus értendő a negyedéves, féléves és éves díjfizetési ciklusok esetében is.

 

E-számla


A díjbekérő pénzügyi teljesítését követően egy az azt kiváltó hiteles elektronikus számlát, vagy e-számlát állítunk ki az Ön részére. Az e-számla elektronikus formában érvényes, digitális aláírással és időbélyegzővel rendelkezik, minden tekintetben megfelel az idevonatkozó magyar jogszabályi előírásoknak és a NAV formátum-követelményeinek.

 

Papíralapú számla

A díjbekérő pénzügyi teljesítését követően egy úgynevezett végszámlát állítunk ki Önnek. A számlát alap esetben e-számla formátumban az Ön e-mail címére küldjük ki, amelyet Ön már letölthet és ki is nyomtathat, és a könyvelése részére ez már elszámolás céljából átadható. Azonban ha Ön papíralapú számla kiállításának további adminisztratív költsége van, ezt kérjük vegye figyelembe.

 

Fizetési módok


Az alábbi online és offline fizetési módokat kínáljuk:

 

  • Banki átutalás formájában a lentebbi tájékoztatás szerinti bankszámlákra lehetséges. Megjegyzésbe kérjük a díjbekérő, vagy a számla sorszámát szíveskedjen beírni. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy amennyiben Ön banki befizetéssel teljesíti a díjbekérő összegét és a bank ezért részünkre többlet költséget számol fel, úgy azt kénytelenek leszünk Önnek tovább számlázni. Ezért kérjük kerülje a bankfiókban történő személyes befizetést.
  • Bankkártyás fizetés - Biztonságos, a világ egyik legnagyobb bankkártyás fizetős szolgáltatóján keresztüli automatikus és gyors bankkártyás befizetés. Forintban, Euróban és Dollárban is fizethet! Csak válassza ki a megrendelés folyamán ezen opciót!
  • PayPal - Ha van már PayPal fiókja, akkor a PayPal rendszerén keresztül online is tudja felénk teljesíteni a kifizetést. Ennek részleteiről ide kattintva tud tájékozódni, illetve elindíthatj a kifizetés teljesítését is.

 

Forint (HUF) számlák teljesítése ide

Bank neve: TakarékBank

Jogosult: Hajas Mihály e.v.

Bankszámlaszám: 59500368-15309996

BIC/SWIFT kód: TAKBHUHB

IBAN: HU55 5950 0368 1530 9996 0000 0000

 

Egyéb deviza (EUR, USD) számlák teljesítése ide

Bank neve: Revolut

Jogosult: Mihaly Hajas

IBAN: LT46 3250 0588 1414 8436

BIC/SWIFT kód: REVOLT21 

 

Amit „biztonsági” okokból nem végzünk el a Megrendelő helyett

  • Fizetési lehetőségek, eszközök adatainak megadása. Például internetes online vásárlás (mint pl.: a PayPal) beüzemeléséhez szükséges adatok megadása, vagy az ahhoz szükséges regisztráció és aktiválási folyamat elvégzése.
  • E-számla (elektronikus számla) beüzemeléséhez szükséges adatok megadása, számlázó rendszer választása esetén, és az ahhoz szükséges hivatalos cégadatok megadása.

Azaz nem vállalunk olyan megbízásokat, és feladatok elvégzését amelyek során a Megrendelő adatai számunkra elérhetővé vállnak,  pénzügyi számlái láthatóvá vállnak számunkra (pl. PayPal hozzáférés, vagy számlázó rendszer).

Viszont természetesen minden segítséget megadunk a Megrendelő részére a rendszereink beüzemeléséhez.

 

Díjfizetési kedvezmények

Kedvezményeket negyedéves, féléves, vagy éves fizetési ciklus választása esetében tudunk biztosítani az alábbiak szerint.

 

Webáruház bérlés esetén

3 havi előfizetői ciklus: -10% a havidíjból
6 havi előfizetői ciklus: -15% a havidíjból
12 havi előfizetői ciklus: -20% a havidíjból

 

Webáruház készítés esetén

Egyösszegű kifizetés esetén: -10% a fejlesztési díjból

 

 

Webtárhely szolgáltatás esetén

3 havi előfizetői ciklus: -10% a havidíjból
6 havi előfizetői ciklus: 1 havi díj elengedése
12 havi előfizetői ciklus: 2 havi díj elengedése

 

Szerver bérlés esetén

3 havi előfizetői ciklus: -10% a havidíjból
6 havi előfizetői ciklus: -15% a havidíjból
12 havi előfizetői ciklus: -20% a havidíjból

 

 

© 2021. Minden jog fenntartva. Üzemeltető: ECOfield TECH