Webáruház bérlése olcsón színvonalas üzleti lehetőségekkel

 

 Webáruház bérlése olcsón színvonalas üzleti lehetőségekkel

 

 

Mire számíthat webáruház bérlése esetén?

Webáruház bérlése esetén Ön egy komplett webáruház rendszert bérel tőlünk, azaz minden olyan webáruház funkciók rendelkezésre állnak, amelyeket általában a színvonalas webáruházak működésében meg lehet találni (funkciók listáját lentebb megtekintheti). Tulajdonképpen egyfajta teljesértékű webáruházat tud bérelni tőlünk. A webáruház bérlése elsősorban azon ügyfeleinknek ad indulási lehetőségeket jelentős beruházási költségek és kockázati tényezők nélkül, akik most szeretnének az online kereskedelem világába belépni, szeretnék bevételüket növelni, több potenciális új vásárlóra szert tenni, azaz szeretnék termékeiket, szolgáltatásaikat webáruház formájában is értékesíteni, elérve ezzel további rengeteg új potenciális vásárlót, ügyfelet akár az egész világon.

Ha Ön is szeretné elérni ezeket a lehetőségeket és szeretne további jelentős mennyiségű potenciális vásárlót elérni, megszólítani a webáruház bérlése lehetőségével, akkor itt a vissza nem térő lehetőség!

 

 

Webáruház bérlése előtt próbálja ki most 14 napig ingyen!

 

Webáruház bérlés 14 napos próba webáruház

 

webáruház bérlése szolgáltatás megrendelése

 

Mi történik miután megrendelte a webáruház bérlése szolgáltatásunkat?

Miután az Online Ügyfélkapunkon keresztül elvégezte az online regisztrációt, azaz igényelte a webáruház bérlése szolgáltatásunknak valamely csomagját, rendszerünk automatikusan egy jóváhagyó e-mail üzenetet fog küldeni az Ön által regisztrációkor megadott e-mail címére. Illetve ezen felül rendszerünk megküldi Önnek szintén e-mail formájában az igényelt szolgáltatásával kapcsolatos díjbekérő értesítő levelet.

Javasoljuk Önnek, hogy mielőbb rendezze a díjfizetés teljesítését, hiszen csak a díjkönyvelést követően tudjuk a webáruház bérlése szolgáltatásunkat az Ön részére elindítani. A díjfizetések módjáról feltételeinkről ide kattintva olvashat.

Ezt követően megkezdődik az adatellenőrzés. Regisztrált adatainak ellenőrzését követően, amennyiben szükségünk van Öntől további információra, akkor meg keressük Önt a megadott elérhetőségein, amennyiben erre nincsen szükség, úgy az igényelt webáruházat az Ön részére beüzemeljük, elindítjuk a díjbekérő rendezését követően 24 órán belül. A webáruház bérlése ekkor már az Ön rendelkezésére áll, amelyről küldünk ismét Önnek egy értesítő e-mail levelet. Ebben az értesítő levélben fogja megkapni a webáruház bérlése beüzemeléséről szóló értesítést és egyben a hozzáférési adatokat. 

 

Termékek és adatok feltöltése?

Hogyan kerülnek fel a webáruházamba a termékek és egyéb információk?

Igen! Erről sok esetben nem kapnak a webáruház bérlése esetén kellő mennyiségű információt más szolgáltatónál az ügyfelek. Így akár Ön is joggal gondolhatja azt, hogy megrendeli a webáruház bérlése szolgáltatást tőlünk, kifizeti a díjat és kényelmesen hátradől a székében várva az első megrendelést. Nos, ez nem így van! Webáruház bérlés esetén Ön magát a technológiát, máshogyan mondva egy webáruház keretrendszert bérel tőlünk, tulajdonképpen egy teljesen üres termék és információs adatbázissal. Alapesetben Önnek kell gondoskodnia a webáruház tartalmi feltöltéséről, illetve a termékek feltöltéséről, hiszen ennek a feladatnak az ellátása nem képezi részét a webáruház bérlése szolgáltatásunknak.

Ez mindenképpen időigényes feladatot jelent az Ön részére, akár már rendelkezik valamilyen formában, formátumban egy termék adatbázissal, amelyet fel szeretne tölteni a webáruházba, akár nem. Amennyiben nem kíván ezzel foglalkozni, kvázi szeretné a termékfeltöltéssel és az egyéb információs oldalak feltöltésével járó összetett munkát ránk bízni, úgy ebben az esetben természetesen ezt külön szolgáltatási díjért vállalni tudjuk az Ön részére. Ez esetben kérjen tőlünk árajánlatot.

Ahhoz, hogy megfelelő ajánlatot tudjunk Önnek adni a termékfeltöltéssel és az információs oldalak feltöltésével kapcsolatosan adni, lépjen velünk kapcsolatba az elérhetőségeinken, illetve hívhatja Hot-Line telefonszámunkat a +(36) 70 271-2383 hívószámon, és megbeszéljük a részleteket.

 

 

Mit kell tudni még a webáruház bérlése esetén az induláshoz?

Önnek tudnia kell, hogy a webáruház bérlése esetén is a webáruház indítása, annak megnyitása számos törvényi feltételhez kötött, amelyeket Önnek webáruház bérlése esetében is be kell tartania. Ezen törvényi feltételek be nem tartásáért cégünk semmilyen felelősséget nem vállal, hiszen mi csak a technológiát és az infrastruktúrát biztosítjuk Önnek.

 Kérjük figyelmesen olvassa el az általános tájékoztatást ebben a témában ide kattintva.

Természetesen a webáruház nyitásához szükséges feltételek elintézésében szintén segíteni tudunk Önnek, hiszen jelentős tapasztalattal rendelkezünk. Ilyen irányú igénye esetében, részletezve az igényeit ajánlatot teszünk a közreműködésünk díjazására.

Azonban felhívjuk szíves figyelmét a félreértések elkerülése végett, hogy amennyiben a termék feltöltést, az információs oldalak létrehozását, illetve a törvényi feltételek teljesítését Ön maradéktalanul szeretné betartani, akkor számoljon legalább 1 hónappal ezen feladatok elvégzésére, akár Ön végzi el, akár minket bíz meg ezekkel a feladatokkal!

Ez más szolgáltatóknál sincsen másképpen! Ideális esetben, senki sem tud Önnek 1-2 napon belül olyan webáruházat beüzemelni, ahol a fentiek alapján Önnek semmi teendője nincsen és 2 nap alatt a törvényi feltételeknek is megfelelne a webáruháza!

 

 

 

Saját domain nevet szeretnék a webáruház bérléshez

Amikor Ön az Online Ügyfélkapunkon keresztül megrendeli a webáruház bérlése szolgáltatásunkat, Önnek már lehetősége van megrendeléskor választania, hogy saját domain nevet szeretne, pl. www.valasztottnev.hu vagy egyelőre megelégszik az általunk kínált valasztottnev.adenda-webshop.com úgynevezett aldomaines verzióval. A saját domain név regisztrációjának, bejegyzésének külön díja van, amely díjakról Online Ügyfélkapunkon ide kattintva tud tájékozódni.

 

Saját domain név regisztrációja webáruház bérlése esetén

Domain regisztráció további részletes tudnivalóit ide kattintva tekintheti meg

 

 

Hogyan fogják megtalálni a webáruházamat a vásárlók, illetve az internetes keresők?

Ez egy nagyon fontos kérdés, és egyben téma is. Webáruház bérlése esetén minden webáruház csomagunknál a webáruház rendelkezik az úgynevezett alapszintű Keresőoptimalizálás lehetőséggel minden egyes tartalmi és termék oldalra vonatkozóan. Azaz meg lehet adni azon Keresőoptimalizálás szempontjából alapvetően fontos úgynevezett Meta adatokat (Meta Title, Meta Description, Meta Keywords), amelyek nagyon fontos befolyásoló szerepet játszanak annak érdekében, hogy az Ön webáruháza egy adott kulcsszóra vonatkozóan az internetes keresők (pl. Google, Yahoo, Bing, stb.) az organikus keresések esetén a találati listáján hányadik helyen fog szerepelni. Természetesen a Keresőoptimalizálásnak is vannak szintjei, amelyeket az ide vonatkozó külön szolgáltatásunkkal tud igénybevenni. Ennek hiányában a fentiek alapján a webáruház tartalmi oldalainak keresőoptimalizálása nélkül csak alapszintű keresőoptimalizálást biztosít a webáruház bérlése szolgáltatásunk.

Amennyiben Ön ezt nem tudja, vagy nem akarja elvégezni, úgy természetesen ebben is tudunk Önnek segíteni, és egy külön szolgáltatásunk tekintetében ajánlatot adunk Önnek a komplett keresőoptimalizálás díjáról.

 

Webáruház bérlése esetén a szükséges tudnivalók

A webáruház bérlése, vagy bérelt webáruház esetén nincsen papíralapú szerződéskötés és nincsen elvárt hűségidő.

A vonatkozó Általános Szerződési Feltételeinkről (ÁSZF) ide kattintva olvashat és tájékozódhat.

A webáruház bérlés szolgáltatást Ön bármikor megszüntetheti az Online Ügyfélkapu felületünkön belépve, tudja azt igényelni. Illetve, ha szeretne webáruház rendszert vásárolni, hogy egyedi saját webáruháza legyen, akkor azt is bármikor megteheti szintén az Online Ügyfélkapu felületünkön igényelve.

Megvásárolt webáruház esetén, termék feltöltési, vagy egyéb mennyiségi korlátozás nincsen. A webáruházát további funkciókkal kiegészítve is tudja bővíteni.

A webáruház üzemeltetésével kapcsolatos Jogszabályi környezetről a jobb oldali menüben tud témák szerint keresni és olvasni.

Webáruház bérlése esetén az Ön webáruháza az általunk biztosított szerverkörnyezetben fog üzemelni, más szolgáltató szereverén történő elhelyezésre nincsen lehetőség.

 

 

Saját egyedi fejlesztésű webáruházat szeretne? Szeretné megvásárolni?

Későbbiekben, amikor már úgy érzi, hogy az online kereskedelme stabil lábakon áll és a webáruház bérlése értékeinél, tudásánál még többet szeretne, tovább szeretne lépni a saját webáruház egyediesítése irányába, úgy lehetősége van egyedi webáruházat fejlesztetni velünk, vagy a megvásárolhat egyet az általunk kínált megvásárolható webáruház csomagokból. Természetesen a bérelt webáruházból a teljes termékkínálatot és információs adatokat, tartalmi adatokat díjmentesen átmentjük a megvásárolt webáruház csomagba, ezzel Önnek nem kell foglalkoznia.

 

 

Külön dedikált szerver az ADENDA WebShop PREMIUM részére

Az ADENDA WebShop még tökéletesebb felhasználói élményt tud nyújtani a vásárlóinak, ha a webáruház bérlés esetén is az ADENDA WebShop egy erre a célra külön dedikált szerveren üzemel. Ez azt jelenti, hogy CSAK az Ön által bérelt webáruház működik egy szerveren, és a szerver erőforrásai kizárólag csak az Ön által bérelt webáruházat szolgálja ki, így biztosítva Önnek azt, hogy a webáruház bérlés technikai háttere hatékony és biztonságos legyen.

 

 

Webáruház bérlése az ADENDA WebShop Starter és az ADENDA WebShop Business esetén

Az Ön webáruházának korlátlan méretű webtárhelyet, e-mail postafiókot és korlátlan adatforgalmat biztosítunk a webáruház stabil működéséhez. Így a webáruház bérlése esetén a feltöltött termékek és képek számának, és a termék kategóriáknak nincsen korlátja, az ADENDA WebShop Starter kivételével, ahol maximum 1000 terméket tud feltölteni. Ebben az esetben ez a feltölthető termék mennyiség bőven elegendő az induláshoz.

Ügyfélszolgálatunk keresztül munkatársaink díjmentesen és folyamatosan, a nap 24 órájában – online ügyfélkapunkon, email formájában, telefonon – a rendelkezésére állnak és készségesen segítenek az esetlegesen felmerülő technikai és webáruház adminisztrációs problémák megoldásában.

 

Webáruház funkciók a webáruház bérlése során

 

A felsorolt webáruház funkciók bizonyos mértékben és esetekben tovább bővíthetőek!

ADENDA WebShop további általános jellemzői

 

Minden, amire csak szüksége lehet internetes webáruházánál

 

Azonnal indítható webáruház, kockázat nélkül

Webáruházának elindítása a ADENDA WebShop használatával végre nem hónapok kérdése – hanem, szinten pár óra alatt összeállítható és testreszabható rendszert kap tőlünk - így Önnek mindössze az értékesítéssel kell foglalkoznia! Plusz kezdéskor nem kell több százezer vagy millió Forintot beruháznia, és esetleg reménykednie, hogy jól döntött - hiszen a ADENDA WebShop használatával nincs se kezdeti költség, se hűségidő, csak kiszámítható havi, vagy éves díj!

 

Azonnal indítható webáruház, kockázat nélkül

 

Egyedi kinézet, saját domain név használattal  

Egyedi kinézet, saját domain név használattal

Több grafikai sablon közül választhat, használhat egyedi design beállításokat, valamint feltöltheti a webáruházba saját cégének logóját, és tetszőlegesen átrendezheti az oldalakat - sőt ha szeretné akár webáruháza minden részét ízlése szerint átalakíthatja! Ehhez saját domain nevet is használhat. Amennyiben nincsen még saját domain neve, úgy regisztráltathat nálunk egyet ide kattintva.

 

Intézkedjen gyorsan, hatékony online adminisztráció

Az ADENDA WebShop online adminisztrációs felületén keresztül a webáruház rendszer minden szerkezeti és tartalmi részét könnyedén kezelheti, nem szükséges hozzá informatikus segítsége. De természetesen igényelhet tőlünk webáruház felügyeletet is. Egyszerűen, gyorsan menedzselheti a termékeket, a vásárlókat, vásárlói megrendeléseket, a felhasználókat, könnyen intézheti a marketing kampányokat vagy akár megtekintheti a webáruház által generált forgalmak, adatok statisztikáit!

 

Intézkedjen gyorsan, hatékony online adminisztráció

 

Díjbekérés egy kattintással  

Díjbekérés egy kattintással

Vásárlói megrendelés esetén könnyen díjbekérőt állíthat ki vásárlója számára – az ADENDA WebShop segítségével vásárlást követően könnyebb egy díjbekérőt kiállítani a vásárolt termék díjának rendezéséhez. A tapasztalatok azt mutatják, hogy célszerű a megrendeléskor csak díjbekérőt kiállítani, amely alapján a vásárló a vásárolt termék díját azonnal rendezheti. Hiszen esetleges vásárlói elálláskor könnyebb a díjbekérőt visszavonni. Díjrendezést követően pedig Ön már kiállíthatja a végszámlát a vásárló részére.

 

Rugalmas marketing funkcionalitás

Ajándék vásárlási utalványok, akciók kezelése, kuponok, hírlevél, kiemelt termékek kezelése, bannerek, stb. - szinte minden olyan funkció, amely egy mai modern webáruháznak szükséges, mindezt a ADENDA WebShop szinte biztosan tartalmazza! Így webáruháza nem csak egy pusztán egy online megrendelési felület lesz, de a marketing tevékenységének is központi eleme lehet, amely segítséggel vásárlók ezreit szerezheti meg cége számára!

 

Rugalmas marketing funkcionalitás

 

Internetes Online fizetés PayPal használatával  

Internetes Online fizetés PayPal használatával

Ma már a világon rengetegen használnak a banki átutalásoktól függetlenül más internetes online fizetési eszközt. Ennek az egyik legismertebb és

legelterjedtebben használatos fizetési eszköze a PayPal. Biztonságos és gyors! A világon rengeteg online webáruház is ezt használja, nem véletlenül.Adjon, vegyen, utaljon a PayPal használatával. Segítünk a rendszer létrehozásában, csak igényelnie kell. Mindezt költségek nélkül.

Amennyiben cégének még nincsen PayPal számlája, úgy segítünk annak létrehozásában. Érdeklődjön nálunk a részletekről.

 

 

 

Szolgáltatások további jellemzői

A szolgáltatásaink díjfizetési ciklusát megrendeléskor a megrendelői felületen is kitudja választani. A Megrendelés gombra kattintáskor weboldalunk átirányítja Önt az Online Ügyfélkapu oldalunkra, ahol folytathatja a megrendeléshez szükséges adatainak megadását és a regisztrációt.

 

Szolgáltatás keretén belül csomagjainkkal alacsony árakat biztosítunk ügyfeleink részére.

Például a tárhely szolgáltatás megrendelői részére egy teljesen automatizált admin felületet biztosítunk, amelyre a könnyen kezelhetőség és a sokoldalúság jellemző és ahol a különböző aldomain neveit is, e-mail címeit, FTP felhasználóit, MySQL adatbázisait, webes átirányításait, jelszavait és látogatottsági statisztikáit könnyedén megtekintheti és kezelheti. A tárhely szolgáltatás csomagokhoz tartozó kiegészítő szolgáltatások kezelése ilyen formán akár az Ön számára is teljesen egyszerűvé válhat, de szívesen közreműködünk tárhelyének kezelésében, ilyen formán a weboldalának menedzselésében.

 

 

 

Számlainformációit, rendszereink által elkészített díjbekérőinket, végszámlákat, további értesítőinket pedig szintén az Online Ügyfélkapun keresztül tudja megtekinteni. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Copyright ©2018 ecofield.hu - Design by ECOfield

Szolgáltató adatai

Brandnév: ECOfield
Üzemeltető: OPUS Protech Data Kft.
Székhely: 9400 Sopron, S. Horváth J. u. 23.
Levelezési cím: 9401 Sopron, Pf. 15.
Adószám: 25300620-2-08
Közösségi adószám: HU25300620
Cégjegyzékszám: 08-09-027250
Adatkezelés nyilvántartási száma:
Bankszámlaszám: 11737045-20001474
IBAN: HU46117370452000147400000000
SWIFT (BIC): OTPVHUHB

 

Jelenleg weboldalunkat böngészik

Oldalainkat 114 vendég és 0 tag böngészi

Az Ön IP címe / Your IP address: 54.198.243.51

A weboldalon feltüntetett adatok kizárólag tájékoztató jellegűek, nem minősülnek ajánlattételnek. Az ár és szállítási idő változás jogát fenntartjuk!

A termékeknél , szolgáltatásoknál megjelenített képek csak illusztrációk, a valóságtól eltérhetnek. Oldalainkon lévő esetleges hibákért felelősséget nem vállalunk.
Eltérés esetén a gyártó által megadott paraméterek érvényesek! 

A weboldalon feltüntetett díjak nem tartalmazzák a 27%-os ÁFA összegét! Terméktámogatással nem rendelkező ügyfeleink részére felárat számolunk fel. Felhívjuk figyelmét, hogy csak magyarországi cégek és lakosok fizethetnek Forinttal.

Az árváltozás jogát fenntartjuk!

Google Analytics Alternative Weboldal ellenőrzése