Google AdWords szolgáltatás és kampány kezelése

Google AdWords kampány kezelése

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív
 

Amennyiben az organikus keresés és az organikus találati lista által biztosított lehetőségek kevésnek bizonyulnak az Ön számára, akkor kiegészítésképpen a Google AdWords, mint fizetett online reklám platform lehetőségével biztosíthatja helyét a Google kereső találati listáinak elején.Ilyen irányú igénye esetén forduljon hozzánk bizalommal.

Mit kell tudnia a Google Ads / AdWords hirdetésekről?

A Google Ads (korábban AdWords) jelenleg a leghatékonyabb, legcélzottabb és leggyorsabban megtérülő fizetett hirdetési platform, amely segíti weboldalának, webáruházának megjelenését, mint fizetett hírdetésként a Google kereső találati listájának elején.


Az AdWords segítségével az Ön a tevékenysége szempontjából fontos kifejezésekre, kulcsszavakra fizetett szöveges vagy képes hirdetéseket tud megjeleníteni a platformon. Mivel ezek a hírdetések célzott érdeklődés alapján generálódnak, így Ön pontosan azokat a lehetséges és potenciális ügyfeleit, vásárlót tudja megszólítani, akik éppen az Ön által szolgáltatáshoz, termékhez hasonló ajánlatokat keresnek. Így jelentősen megnőnek az esélyei, hogy a fizetett hírdetésekkel még több látogatót, ezáltal potenciális vásárlót szerezzen.

 

Hol jelennek meg pontosan az Ön AdWords hirdetései?

Fizetett hirdetései a Google keresőnek a találati listáján az organikus találatok felett, illetve azok alatt, továbbá a további Google szolgáltatások (Google Képek, Gmail, Google Térkép, stb.), valamint a Google tartalmi hálózatának részét képező weboldalakon is megjelennek.
A fentiek alapján, akár tehet is egy próbát, írja be a Google keresőjébe tevékenységének releváns kulcsszavait. Ezt követően nézze meg a találati listán, hogy konkurensei mely hirdetéseivel találkozik?

  • Vajon ők jobb minőségű termékeket gyártanak, mint Ön?
  • Vajon nekik jobb az ügyfélszolgálatuk?
  • Vajon az ő cégfilozófiájuk szimpatikusabb?

Dehogyis, azért ez nem egészen így van

Egyetlen előnyük van Önnel szemben, hogy Ők már bizony az AdWords hírdetési rendszerét is használják, így mindazok az internetezők, jelen esetben az Ön potenciális ügyfelei, lehetséges vásárlói akik hasonló termékre keresnek, esetleg az Ön konkurenseinél fognak vásárolni. Természetesen ez nem borítékolható, hiszen számos más tényezők is befolyásolják. Ami viszont 100% a fentiek alapján, hogy a fizetett hírdetésekkel az Ön konkurensei bizony a találati lista élén helyezkednek el.

 

Mire használhatja Ön az AdWords hirdetéseket?

 AdWords hírdetési kampányát az üzleti céljaival rugalmasan képes összehangolni. Lássunk néhány lehetőséget.

  • Új vásárlók, látogatók, ügyfelek megszerzése a weboldalára
  • Hírlevél feliratkozások gyűjtése
  • Szezonális akciók népszerűsítése
  • Ajánlatkérések számának növelése
  • Márkaismertség növelése, brand építés

A fentiek csak kiemelések, a teljesség igénye nélkül és legtöbb esetben a fenti célok eléréséhez további szakmai megvalósítások szükségesek, amelyeket az online marketing szegmensei tudnak biztosítani.

 


© 2022. Minden jog fenntartva. Üzemeltető: ECOfield TECH
Weboldalunk, az ecofield.hu többféle HTTP sütit (cookie-t) és szolgáltatást használ, hogy biztosíthassuk az Ön számára a weboldal teljes funkcionalitását, illetve informatívvá és felhasználóbaráttá tehessük weboldalunkat. Számunkra fontos, hogy Ön könnyen böngészhesse a weboldalunkat és ezért nagy hangsúlyt fektetünk a folyamatos továbbfejlesztésre is. Adatvédelmi irányelveink tájékoztatónkban megtalálja, hogyan gondoskodunk az Ön adatai védelméről.