Egy webáruház, vagy weboldal látogatottságát ma már több technikai módszerrel lehet vizsgálni, a szabványoknak megfelelően és alaposan elvégzett keresőoptimalizált webáruház, vagy weboldal szerkezet kialakítása alapkövetelménynek számít.
E-Kereskedelem kérdések/válaszok
- Találatok: 50258
Egy webáruház sikerességét, és a hatékonyságán keresztül elért eredményességet relatíve könnyű ellenőrizni és figyelemmel kísérni, hiszen alapesetben csak 2 paramétert kell csupán folyamatosan Önnek kielemeznie: egyrészről - mint általában a weboldalak, vagy a webáruházak esetében - mérni kell a látogatottságot, azaz a potenciális vevők megtalálják-e az Ön weboldalát, vagy webáruházát, másodsorban pedig folyamatosan Önnek mérnie kell, hogy a webáruházába érkező látogatók közül hányan vásárolnak terméket, vagy szolgáltatást a webáruházában. Ezt az utóbbi fogalmat hívjuk konverziónak, és Magyarországon a webáruházak átlagban 1-2,5% körüli konverzióval, és eredményességgel tudnak dolgozni. Minél nagyobb ez a százalékos konverziós érték, annál hatékonyabb tud lenni az Ön webáruháza, weboldala.
Ha a webáruházban vannak már látogatók, az már Önnek fél siker, a potenciális Vevő megtalálta Önt, sőt kattintgatott a webáruházában. Ebben az esetben már csak arra kell koncentrálnia, hogy a potenciális Vevő minél könnyebben megtalálja az igényeinek megfelelő terméket és lehetőleg egyszerűen, gyorsan biztonságosan meg tudja vásárolni azt.
Egy webáruház készítés, webáruház bérlés, webáruház készíttetés, webáruház üzemelés során Önben számos kérdés merülhet fel, amelyekre nem biztos, hogy tudja a választ, illetve nem biztos, hogy az interneten talál információt a kérdéseivel kapcsolatban. Azonban az biztos, hogy MI igyekszünk megválaszolni az általánosságban felmerülő kérdésekre és problémákra a válaszokat, illetve megoldásokat. Weboldalunk ide kapcsolódó oldala ebben szeretne Önnek segíteni.
Számos kérdést tudunk Önnek megválaszolni, amely válaszok segítenek Önnek eligazodni az e-kereskedelem világában. Ezek megtekintéséhez kattintson az alábbi gombra.