Távoli segítségnyújtás
- Találatok: 32963
Sok esetben előfordulhat Önnel, hogy szolgáltatásaink beállításait, (pl. weboldal adminisztráció, webáruház adminisztráció, vállalat irányítási rendszerének adminisztrációja) hatékonyabban és kényelmesebben tudja beállítani, kezelni, ha Ön a saját számítógépe előtt ül, mi pedig rácsatlakozva a számítógépére megmutatjuk Önnek a különböző lépéseket.
Hat feltételnek kell teljesülnie ahhoz, hogy távolról be tudjunk jelentkezni az Ön számítógépére / laptopjára, ezek nélkül nem tudunk távolról segíteni Önnek. Ha Önnek már a távsegítség program (AnyDesk) már telepítve van a számítógépén, azaz már korábban telepítésre került, akkor a lenti folyamatokat kezdje a 4. pontnál, illetve a 3/F pontnál, azaz indítsa el a programot a számítógépén.
A fenti videóbejátszásra kattintva a program letöltésének és telepítésének az útmutatóját tekintheti meg (angol nyelvű), de különösebb nyelvismeretet nem igényel.
Hogyan telepítsem a saját számítógépemre vagy laptopomra a távsegítség programot?
1. Legyen bekapcsolva a számítógépe vagy a laptopja.
2. Legyen működő internet kapcsolata, amit a számítógépe vagy laptopja is elér, azaz aktív az internet kapcsolat rajta.
3. Fel kell telepítenie a saját számítógépére az általunk javasolt és általunk is használt távsegítség programot (a program neve: AnyDesk). Ezt a folyamatot csak egyszer kell elvégeznie, így a későbbi segítség igénylése alkalmával már csak el kell indítania a programot.
4. El kell indítani a távsegítség programot (AnyDesk).
5. Munkatársunk részére meg kell adnia az Ön egyedi azonosító számát vagy nevét, amit a program ki ír az Ön részére. Ez mutatja a 3/G pont fotója is.
6. Engedélyeznie kell, hogy munkatársunk kapcsolódhasson az Ön számítógépéhez / laptopjához. Ez mutatja a 3/H pont fotója is.
2. NYISSA MEG A LETÖLTÖTT FÁJLT
3. TELEPÍTSE A PROGRAMOT







